Holland Boven Amsterdam bouwt langzaam uit

holland boven amsterdam - recreatie - recron - camping- logo.pngwoensdag 18 oktober 2017

In de afgelopen periode is Holland boven Amsterdam definitief ondergebracht bij het Ontwikkelingsbedrijf NHN en heeft daarmee zijn bestuurlijke en organisatorische inbedding gekregen. Ook is de financiële basis voor vier jaar rond gekomen. Daarmee heeft het zuiden van de provincie (Amsterdam Marketing) een evenknie gekregen via Holland Boven Amsterdam die de komende tijd uitgebouwd kan gaan worden. In de tweede helft van dit jaar zal de inspanning erop gericht zijn om naast de destinatiemarketing de energie te steken in de organisatie ontwikkeling.

Wat is er dit jaar zoals gebeurd?


Campagnes

In 2017 is ingetekend op twee campagnes: Fiets Campagne in Duitsland en Zeit für zwei in Duitsland.

Persreizen

Omdat de regio nu georganiseerd is neemt het aantal verzoeken rond persreizen stevig toe. Enkele voorbeelden hiervan zijn: De opnames van WDR Wunderschön voor 2018 (twaalf dagen filmen in de regio HbA),  vanwege de Lecker Radeln Campagne NBTC (en 200 jaar fietsen in Duitsland) kwamen er bloggers fietsen in het gebied,  Duitse Radio (Sonntagsspaziergang im Deutschlandfunk), Waterlandlijn samen met NBTC (ten journalisten, vanuit onder andere Spanje, Italië, Scandinavië, en Duitsland) en de Goudeneeuwlijn (acht Chinese journalisten samen met de VOC-steden).

Beurzen

In 2017 zijn ook beurzen bezocht, zoals de vakantiebeurs met meer dan 10.000 items uit HbA uitgedeeld i.s.m. VVV NL,  Fiets & Wandelbeurs in Utrecht en Gent, waarbij met diverse partners deelgenomen is waaronder, Enkhuizen, DH Alkmaar, Sail Den Helder, DH Marketing, Medemblik en Hoorn.

Drukwerk

Er is vol op drukwerk verspreid in de perioden april, juni en september: de regiokaart ( 200.000 stuks), de accommodatie gids (50.000 stuks) en de regiokrant (300.000 stuks).

Gastheerschap

Holland boven Amsterdam faciliteert het gastheerschap, uitvoering gebeurt lokaal, bijvoorbeeld bij ondernemers. Ook zijn vloerdisplays voor gemeenten en infopunten ontwikkeld en is met de uitrol hiervan begonnen.

Voor meer informatie:

Arthur Helling, regiomanager Noord-Holland
helling@recron.nl
T(06) 53 77 89 77

« Terug

Archief > 2017 > oktober