RECRON innovatiecongres: ‘Neuromarketing, hoe nemen onze klanten beslissingen?’

neuromarketing.pngwoensdag 06 december 2017

Of het nu gaat om een camping, dagattractie, buitensportbedrijf, jachthaven of adviseur allemaal hebben we te maken met klanten die niet rationeel beslissingen nemen. In de wereld van reclame en communicatie wordt neuromarketing als nieuw vakgebied ingezet om meer grip te krijgen op de effectiviteit van marketingcampagnes en klantenbinding. RECRON heeft daarom - op woensdag 20 december - een topspecialist uitgenodigd die zal uitleggen hoe neuromarketing kan worden ingezet in de recreatie.

Programma Innovatiecongres ‘Neuromarketing’ 

Woensdag 20 december 2017

  • 15.00 - Ontvangst met koffie/thee
  • 15.05 - Welkom door Petra Ellens en in vogelvlucht RECRON ontwikkelingen landelijk en regionaal.   
  • 15.15 - Ondernemen vanuit passie! Laat u inspireren door door Merlijn Pietersma, senior adviseur ZKA 
  • 16.00 - Pauze (vanaf nu gezamenlijk programma met HISWA)
  • 16.15 - Neuromarketing door Wenda Linthorst; Keuzes beïnvloeden!
  • 17.15 - Afsluiting met drankje/hapje in een gezellige kerstsfeer.
  • 18.00 - Einde

Locatie

Hotel de Valk Sneek,  Burgemeester Rasterhofflaan 1, 8606 KZ Sneek

RECRON ontwikkelingen Noord Nederland

Uw regiomanager vertelt u in vogelvlucht de actuele stand van zaken van zowel landelijke als regionale zaken. De provincie Groningen wil een toolkit ontwikkelen voor recreatieondernemers. In de provincie Drenthe is Gastvrij Drenthe opgericht als de’ spreekbuis voor ondernemers en is de eerste fase van het project vitale vakantieparken afgerond. Voorts spelen er nog enkele camperperikelen in het Noorden. RECRON regiomanager Petra Ellens praat u bij.

Ondernemen vanuit passie

Merlijn Pietersma, senior ZKA adviseur weet op betrokken wijze u te vertellen hoe u uw passie voor ondernemen waar maakt. Weet u nog toen u net begonnen was te ondernemen? Of bent u net begonnen? Enthousiast en vol visie… U zou het beter doen dan uw voorganger. Maar nu flink wat jaren later merkt u dat de energie soms op is en lijken bedrijfskeuzes ingewikkelde hobbels. Weerstand in de markt, uw omgeving of gemeente lijken aan de orde van de dag. Kortom, hoe onderneemt u anders en vooral leuker? 

Neuromarketing

Topspecialist en keynote spreker Wenda Linthorst van Consumatics neemt ons mee in de wondere wereld van het klanten keuzeproces. Hoe worden deze verleid en op welke gronden worden beslissingen genomen? Een interessant nieuw vakgebied waar onze sector veel van kan leren. Laat u verrassen hoe andere sectoren hier al intensief gebruik van maken. Deze innovatiesessie wordt samen met de Hiswa georganiseerd.

 

Aanmelden  Congres Neuromarketing en kerstborrel vóór 14 december 2017 

In verband met de catering willen we graag weten of u komt. Laat het Petra Ellens weten.
Aanmelding voor het congresdeel geldt op basis van volgorde van binnenkomst. 

Deelname aan dit congres is exclusief voor RECRON-leden en RECRON TOP Leveranciers/Advidseurs.

Petra Ellens, regiomanager RECRON Groningen, Friesland, Drenthe
T 06 – 53 32 85 01

« Terug

Reacties op 'RECRON innovatiecongres: ‘Neuromarketing, hoe nemen onze klanten beslissingen?’'

Geen berichten gevonden

Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.