Meer contact met de gast door next level automatisering en efficiency

Tommy Booking Support.jpgwoensdag 27 februari 2019 10:03

Tommy Booking Support is de nieuwe kennispartner van RECRON. Met deze nieuwe kennispartner wil RECRON de deskundigheid op automatiseringsgebied delen met haar leden en de recreatiesector. Kennis die van belang is voor verbetering en vernieuwing van het ondernemerschap van de leden van RECRON. “Met Tommy Booking Support brengen we de sector naar een next level op automatiseringsgebied. Door efficiënt automatiseringsgebruik heeft de ondernemer meer tijd voor persoonlijk contact met de gast, hetgeen belangrijk blijft in onze sector”, aldus Martin Maassen, waarnemend directeur RECRON. 

Samen de recreatiesector naar een hoger niveau brengen


Bij RECRON is een grote groep Adviseurs en Leveranciers aangesloten. Deze erkende adviseurs en leveranciers leveren allemaal op hun eigen manier een bijdrage aan de recreatiesector. Maar in deze groep zit ook veel inhoudelijke kennis en deskundigheid waarmee we de sector naar een hoger niveau kunnen brengen, aldus Martin Maassen – waarnemend directeur RECRON. Ook worden Kennispartners actief ingezet voor kennisdeling bij kennisbijeenkomsten. Dit is een exclusieve “verdiepende” samenwerking binnen het RECRON TOP Adviseur-/Leverancierschap”, aldus Martin Maassen.

AICN / Tommy Booking Support is bekend van het online reserveringssystemen Tommy in de recreatiesector. Hierbij zijn eenvoudig, betaalbaar en gebruiksvriendelijk de kernwoorden. Ruim 700 verschillende recreatiebedrijven gebruiken Tommy o.a. Duinrell, Droomparken, Delftse Hout, Leukermeer en vele anderen.

“De ondernemer heeft het vaak over gastcontact, maar wil de gast dat ook altijd? En op welk moment? De realiteit is vooral op piekmomenten in de rij staan om 'snel' in te checken en dan naar de plek te gaan. Door slimme automatiseringsslagen te maken bij onder andere aankomst en vertrek, kan dit anders. Een aantal ondernemers in de sector werken al veel efficiënter door slimme automatisering, maar in het algemeen kan de sector nog een grote slag maken”, aldus Frank Luken, directeur Tommy Booking Support.
“Door innovatie te combineren met ruim 30 jaar ervaring, willen we bedrijven graag adviseren om nog efficiënter en toekomstgericht te kunnen werken. Wij willen met deze samenwerking met RECRON de sector naar een hoger level brengen op automatiseringsgebied”, aldus Frank Luken.

Meer informatie

RECRON
Lucinda Bekhuis, accountmanager
bekhuis@recron.nl
T 06 33 13 62 25

Tommy Booking Support 
Frank Luken, directeur
T 0318 495888
https://www.tommybookingsupport.nl

Nieuwsarchief van RECRON > 2019 > februari